Monday, October 16, 2006

Presiden Israel didakwa merogol


Menurut laporan CNN pihak polis Israel telah pun mengemukakan kertas penyiasatan kepada Peguam Negara regim Zionis Isreal itu, Menahem Mazuz agar mendakwa Presiden Moshe Katsav ats tuduhan merogal dan beberapa perlakuan jenayah lain terdapa beberapa orang wanita.

Penyiasatan terhadap Katsav dilaporkan telah bermula sejak awal tahun ini selepas seorang kakitangannya mendakwa bahawa Katsav telah memaksanya mengadakan hubungan seks dengan ancaman akan dipecat jika enggan menuruti kehendaknya itu. Pihak polis telah pun beberapa kali menemuramah Katsav dan merampas beberapa dokumen dari pejabat rasminya.
Katsav walaubagaimanapun dilaporkan telah menafikan segala dakwaan tersebut.

Presiden regim Zionis itu telah dilantik oleh parlimen Isreal pada tahun 2000 untuk mengantikan Ezer Weizman yang telah meletakkan jawatan atas pertuduhan rasuah. Adalah difahamkan berita jenayah seksual Katsav ini telah berjaya dipendamkan berikutan peperangan antara Israel dan Hizbollah baru-baru ini.

Demikian nasib regim yang memusuhi Islam itu. Kalau presidennya seorang perogol apalah lagi nak diharapkan pada anak-anak buahnya, yang cenderung mengkasari, menghina, bertindak zalim dan malah membunuh umat Islam Palestin dan Lubnan.

No comments: