Monday, October 10, 2005

Serangan penghasut perkauman di Singapura

Pasti anda semua terbaca sejak kebelakangan ini berkenaan tindakan kerajaan Singapura terhadap penulis-penulis BLOG yang telah membakar api perkauman di negara pulau tersebut. Setakat ini dua warga Singapura telah dijatuhkan hukuman penjara 1 bulan dan 1 hari masing-masing kerana menghasut melalui BLOG masing-masing.



Menurut akhbar THE SUN hari ini, kini terdapat seorang lagi penulis BLOG yang sedang disiasat.

Saya sendiri tertanya-tanya isi kandungan tulisan yang dianggap menghasut itu kerana laporan-laporan akhbar sehingga kini tidak memetiknya. Oleh itu demi pengetahuan semua berikut saya muatkan petikan dari BLOG GAN HUAI SHI untuk renungan kita:

BUT BUT I believe that somewhere along the line the process was distorted it degenerated into something else something along the lines of Darwins Theory of Evolution what Im suggesting ?
(Tapi saya percaya disepanjang laluan proses tersebut berlaku gangguan dan akibatnya menjelma sesuatu yang lain, umpama Teori Evolusi Darwin, apakah yang saya maksudkan?)

I am suggesting that that talk about us evolving from apes ? It only applies to a certain INFERIOR SPECIES of humans THEY evolve from apes who am I talking about ? (you all know whats coming dont you ? :D )
(Maksud saya cerita berkenaan kita yang berasal dari monyet? Ia sebenarnya merujuk kepada satu SPESIS manusia yang BANGSAT. MEREKA lah yang sebenarnya berasal dari monyet dan siapa yang saya maksudkan itu? )anda semua tahu apa yang saya maksudkan kan? :D)

Why Im talking about the MALAYS OF COURSE !! M-A-L-A-YS !!!! Yup it was at some point of the reproduction line from Adam and Eve that the process was disrupte degenerated and distorted.
(Ya saya sebenarnya merujuk kepada orang MELAYULAH SUDAH TENTU !! M-E-L-A-Y-U !!! Ya pada satu bahagian laluan pembentukan manusia dari Adam dan Hawa, proses itu telah tergendala dan terganggu)

It branched off into Darwins Theory of Evolution, what Im saying here is simply the line of reproduction was disrupted and branched out and slowly the primates were evolving into human, but of inferior quality. STRICTLY inferior quality with deeper regards to intellectual properties.
(Ianya terhubung dengan Teori Evolusi Darwin, maksud saya di sini, mudah sahaja, proses pembentukan tadi telah terganggu dan muncullah secara perlahan-lahan primat yang akhirnya membentuk manusia tetapi dari kualiti yang rendah. TEGASNYA berkualiti rendah dan tidak memiliki penguasaan kecerdikkan)

Yep I dont need to explain why malays are much more lacking in the brain department do I ? So basically to sum it up in the beginning there was a reproduction line but somewhere along that line it spawned another branch and that branch began producing inferior products which gradually evolved into what we call today The Malays.(A slight digression here.You can see clearly that the malay population has somewhat retained their primitive ape-like qualities with their simple brains and of course reproduction efficiency, which here equals Animal Sex Drive not to mention the fact that they display their affection for each other in a most blatant manner and their religious beliefs coming from a man who claims to be a prophet receiving messages from Allah.)
( Ya saya tidak perlu membuat penjelasan mengapa orang Melayu begitu lemah di bahagian akal mereka, atau perlukah saya? Kesimpulannya pada waktu permulaan kejadian manusia telah terlencong suatu lencongan dimana dari lencongan itu terbentuklah produk-produk berkualiti rendah yang beransur-ansur membentuk apa yang kita gari ini panggil orang Melayu. Sedikit tambahan di sini. Anda boleh lihat dengan jelas yang kaum Melayu itu sebenarnya telah mewarisi kualiti-kualiti monyet tadi, iaitu otak yang terlalu lemah dan sudah pasti kadar kelahiran yang cekap, dimana disini samalah dengan Kehendak Seks Kebinatangan dan itu belum lagi mengambil kira yang mereka ini mempamirkan kehendak yang luar tabiee dan kepercayaan agama mereka datangnya dari seorang manusia yang mereka anggap sebagai nabi dan menerima seruan dari Allah)


Besyukurlah rakyat Malaysia yang berbilang kaum dan agama tidak memiliki perangai buruk sebagaimana kawan-kawan kita di seberang Tambak Johor itu. Mudah-mudahan ini menjadi peringatan dan pengajaran kepada rakyat khasnya pemimpin politik di negara ini agar jangan sekali-kali bermain dan membakar api perkauman kerana ianya pasti menganggu-guggat kestabilan negara yang kita kasihi bersama-sama ini.

No comments: