Saturday, May 05, 2007

Ulangtahun ke 3

Pejam celik rupanya tepat 20 haribulan Mei ini telah genap 3 tahun usia blog ini. Saya mula memperkenalkan Blog ini pada 20 Mei 2004 dengan bantuan sahabat baik saya Mamat (http://kaset79.blogspot.com )

Kini menurut Motigo Webstats yang saya daftarkan pada 12 Julai 2006 (tak sampai setahun lepas) Blog ini telah menerima 532,380 pengunjung. Manakala menurut OneStat yang saya daftarkan pada 17 Oktober 2006 Blog ini telah menerima 338,977 pengunjung.

Setakat ini Blog ini sering berada ditangga nombor 1 ranking Ukhuwah.com dan antara tangga ke 4 sehingga ke 6 bagi ranking MalaysiaBlog. Net. Menurut TECHNORATI Blog ini di link kan di 496 sites dan ranking dunia saya adalah 26,292.

Di Blog ini saya memuatkan pandangan dan persepsi peribadi saya mengenai isu-isu semasa dan apa sahaja yang memikat dan terlintas di hati saya. Alhamdulillah saya menerima sokongan yang baik dari para pengunjung termasuklah teguran dan kritikan yang membina. Ruangan komen diakhir setiap tulisan saya sering dipenuhi dengan reaksi pelbagai dari sahabat-sahabat termasuklah yang regular.

Terima kasih saya ucapkan kepada anda semua di atas sokongan yang sangat memberangsangkan itu.

Mudah-mudahan Allah swt mengunriakan saya kekuatan untuk terus berkarya.

No comments: