Monday, December 31, 2007

Menteri Kabinet Dollah pelakon video lucah?

Dalam kita memperkatakan darihal klip video VK Lingam dan klip audio Benazir rupanya muncul pula satu klip video, kali ini dalam bentuk DVD yang "panas". Panas kenapa, kerana ia bukannya calang-calang DVD, ianya DVD sebagaimana dilaporkan oleh Utusan:
DVD "aksi seks" pemimpin politik

Menurut Utusan lagi DVD itu mengandungi adengan hubungan seks antara seorang pemimpin politik nasional berasal (bukan bertanding sahaja) dari Johor dengans eorang wanita berusia 20an tahun.





Saya pada awalnya menyangka ia melibatkan aksi pemimpin dari Umno, tetapi apabila membaca laporan bahawa DAP mendesak agar PM menyiasat kes ini, saya mula merasakan ianya membabitkan pemimpin dari masyarakat Cina. Lalu saya mengubungi rakan Cina saya dan beliau mengesahkan perkara itu dan malah mengesahkan juga bahawa ia membabitkan seorang pemimpin MCA dari Johor bertaraf Menteri.

Dah tua-tua pun masih nak buat perangai hodoh begitu, lebih kurang kata saya kepada kawan saya itu. Kami ketawa, ya mungkin kerana beliau mudah memperolehi VIAGRA dari kementeriannya!

Dulu pemimpin MIC, kini MCA dan saya dapat tahu (ini saya belum sahkan) terdapat juga gambar lucah seorang pemimpin kanan Pemuda Umno yang mahu didedahkans edikit masa lagi. Rasuah, salahguna kuasa dan kini peranagi pula hodoh, apa lagi yang tiada pada BN?

No comments: