Saturday, December 15, 2007

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Jika tidak kerana komen seorang pengunjung saya sendiri pun tidak perasan yang blog saya semalam, Jumaat 14 Disember 2007 mencecah 10,000 pengunjung (10,212 menurut webstats montigo) , iaitu rekod tertinggi sejak blog ini diusahakan kira-kira 3 tahun dahulu. Semalam juga blog ini menurut webstats telah menerima sejumlah 1 juta (1,0002,099) pengunjung.

Alhamdulillah dan terima kasih kepada semua yang memberikan sokongan. Terima kasih juga kepada mereka yang memantau, yang benci tetapi terus membaca. Dan yang paling saya hargai adalah mereka yang mengambil kesempatan menurunkan komen dan pandangan, tak kiralah samada kritikkan ataupun pandangan yang membina.

Insyallah saya akan terus menulis menurut style dan citarasa saya di blog ini. Mudah-mudahan apa yang baik dan berguna dapat dimanfaatkan dan menyumbang ke arah perjuangan menegakkan keadilan dan merobohkan kezaliman. Teruskanlah memberikan sokongan anda, terima kasih kepada semua yang membantu dan terus memberikan semangat. (Special thanks to dhuat@mamat yang tanpa beliau blog ini tidak mungkin dilancarkan).

No comments: