Sunday, September 21, 2008




Berikut adalah beberapa lagi ucapan Salam Eidul Fitri dari para sahabat yang budiman. Pertama dari rakan blogger "Anak Muda Parlimen Batu" Sdr. Khairil Azuar Abdul Khalit:

Saya Khairil Azuar Abdul Khalit dari Blog Anak Muda Parlimen Batu ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA dan MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua umat Islam yang berpuasa. Semoga lembaran ini membuka tirai kehidupan yang baru dalam memperteguhkan AGAMA ISLAM di Negara yang dikatakan Negara Islam ini. Semoga Hari Raya ini dapat menyatupadukan kembali silaturahim antara umat Islam yang semakin berpecah dek akibat berlainan idealogi politik. Politik ini kita jadikan satu landasan dalam perjuangan Agama Islam dan Rakyat Malaysia. Salam Perjuangan ....

Juga saya terima dari sahabat karib saya YB Dr Abd Rani Osman, ADUN PAS kawasan Meru, Selangor:

Selamat Hari Raya Puasa. Semoga digolongkan kita dalam golongan orang yang diterima amalannya sepanjang Ramadhan al Mubarak dan diberi hidayah serta kekuatan oleh Allah untuk menegakkan yang ma'aruf dan menentang kemungkaran. Itulah konsep taqwa yang sebenarnya.




Sekali lagi kepada sdr/i yang ingin menyampaikan salam atau ucapan Hari Raya untuk saya siarkan di sini sila email kan ucapan masing-masing itu ke:

roslan _ s @ yahoo.com


No comments: