Tuesday, September 23, 2008




Alhmadulillah ucapan salam Hari Raya Eidul Fitri terus saya terima untuk disiarkan di blog ini, terima kasih diucapkan. Antaranya:

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dengan menempa kerajaan dunia akhirat

Muda Mohd Noor (beliau adalah wartawan Malaysiakini)

Berikut saya terima pula dari Sdr Khairul Amri Yasin:

Salam….Alami, nikmati dan hargailah Aidilfitri kali ini…Maaf…zahir…batin
Khairul & family

Saya turut menerima ucapan dari Naib Presiden PAS, Tuan Hj Muhammad Sabu, terima kasih Abang Mat kerana sudi menyampaikan ucap salam di sini:

Selamat menyambut Aidil Fitri, semoga konsep kebajikan yang dipelajari sepanjang Ramadhan menjadi pedoman dan dilaksanakan oleh pimpinan PAS. Moga Islam dilihat pelindung kepada sekalian manusia.
Sekali lagi kepada sdr/i yang ingin saya siarkan ucapan salam Eidul Fitri masing-masing di sini sila email kan ucapan kepada saya di:
roslan _s @yahoo.com

1 comment:

Anonymous said...

Saudara Roslan SMS yang dikasihi,
ASSALAMU'ALAIKUM !

Salam Eidul Fitr dan kemenangan kepada Al-Fadhil Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang, Saudara dan sahabat-sahabat yang bersama-sama Saudara.

"Dan sesungguhnya telah tetap janji Kami kepada hamba-hamba Kami yang menjadi rasul, (171) [yaitu] sesungguhnya mereka itulah yang pasti mendapat pertolongan. (172) Dan sesungguhnya tentara Kami itulah yang pasti menang. (173) Maka berpalinglah kamu [Muhammad] dari mereka sampai suatu ketika. (174) Dan lihatlah mereka, maka kelak mereka akan melihat [azab itu]. (175) Maka apakah mereka meminta supaya siksa Kami disegerakan? (176) Maka apabila siksaan itu turun di halaman mereka, maka amat buruklah pagi hari yang dialami oleh orang-orang yang diperingatkan itu. (177) Dan berpalinglah kamu dari mereka hingga suatu ketika. (178) Dan lihatlah, maka kelak mereka juga akan melihat. (179) Maha Suci Tuhanmu Yang mempunyai keperkasaan dari apa yang mereka katakan. (180) Dan kesejahteraan dilimpahkan atas para rasul. (181) Dan segala puji bagi Allah Tuhan seru sekalian alam. (182)
(As-Saffat)

Selawat dan salam kepada Junjungan Kekasih kita Nabi Muhammad sallaLlahu 'alaihi wassalam. Dan segala puji bagi Allah Tuhan seru sekalian alam !

TOKPAKIRKORBANDEMOKRASI
1 SYAWAL 1429H