Tuesday, March 05, 2013

Serangan ke atas musuh negara bermula (5/3/13)


Kesabaran sudah tiada, pintu rundingan tertutup. Terkini jam 7 pagi tadi serangan ke atas sasaran pengganas Suluk pengikut Sultan Kiram telah dilancarkan oleh pasukan keselamatan kita.
BREAKING NEWS: Dawn attacks to flush out the remaining group of armed Sulu gunmen is on. Early Tuesday morning, fighter jets began screaming low over the armed group cornered at the Tanduo village since Feb 9. Continuous explosions are being heard as the police and army move in against the gunmen who are reportedly firing back.

Jet pejuang TUDM memulakan serangan di Lahad Datu
 awal pagi tadi
Diharapkan kesemua mereka dapat samada diberkas atau dihapuskan. Dan didoakan semoga tiada kecederaan atau malpetaka menimpa para wira kita yang berada di “ground zero” itu.
Semoga insiden hitam ini segera berakhir dan keamanan dapat dikembalikan ke Sabah. Saudara-saudara kita penduduk Sabah malah kita yang berada di seluruh pelusuk tanahair Malaysia berada dalam kebimbangan, berakhirlah segera peristiwa hitam ini.

Terima kasih pasukan keselamatan Polis dan Tentera, semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh mereka yang terkorban dan yang cedera segera sembuh untuk kembali ke pangkuan yang tercinta.

1 comment:

Anonymous said...

itu musuh dari luar negara jangan lupa pula musuh dalam negara perasuah pengedar penipu dll yang juga boleh meruntuhkan negara